Optimaal bereikbaar met onze telefoonservice. Wij zijn met onze telefoonservice in staat om in korte tijd uw bedrijfscultuur uit te stralen, waardoor wij uw klanten te woord staan alsof we al jaren onderdeel uitmaken van uw bedrijf.
Dit lukt doordat we betrokken en empathisch zijn, wat iedere opdrachtgever en bellende klant direct ervaart.
U schakelt uw telefoon naar ons door. Dit kan direct, maar uiteraard kunt u de telefoon ook eerst bij u op kantoor overlaten gaan, zodat u deze zelf aan kunt nemen. Bent u er niet of niet in de gelegenheid dan nemen wij aan.
Gelijk nadat het gesprek is afgerond met uw klant brengen wij u op de hoogte met een korte inhoud van het gesprek. U ontvangt per e-mail een terugbelverzoek of een call-notitie. U kunt dan op het moment wanneer het u uitkomt de klant benaderen.
Waarom telefoonservice van desecretariaatsmanager.nl:
Binnen afzienbare tijd zult u ervaren hoe onze telefoonservice u veel tijd bespaart en u meer vrijheid geeft.
Volgens uw bedrijfscultuur en uw wensen handelen wij de telefoongesprekken met de klanten af. Voor zover wij de benodigde informatie hebben, verstrekken wij die. Indien nodig of gewenst verbinden wij door met u of één van uw medewerkers. Uiteraard is het ook mogelijk om alleen een terugbelverzoek door te geven met een gesprekverslag van het telefoongesprek.
Ook kunnen wij u ontzorgen op het gebied van agendabeheer en kunnen wij afspraken met uw klanten inplannen. Dit scheelt u of uw medewerkers veel tijd die besteed kan worden aan uw core business.
Door onze betrokkenheid en professionaliteit zijn wij in korte tijd in staat uw bedrijfscultuur in te voelen, waardoor wij als verlengstuk kunnen werken zonder dat de klant het merkt.
Geïnteresseerd in onze onderscheidende aanpak?