• Secretariaatsservice

    desecretariaatsmanager.nl is de ideale oplossing als u als bedrijf niet beschikt over een eigen secretariaat. Wij nemen de uitvoering van de secretariële taken van u over zodat u uw tijd zinvol kunt besteden.  Bij ons bent u elke werkdag verzekerd van secretariële ondersteuning, ook al maakt u er maandelijks slechts een half uur gebruik van. U hoeft geen dure vaste secretaresse in dienst te nemen en geen werkplek in te richten. Agendabeheer, mailen, verwerken van correspondentie, projectadministratie, tekstverwerken, doorschakelen telefoon, notuleren en vele andere taken ter ondersteuning van uw business. Wij bieden onze expertise zowel structureel danwel incidenteel aan.

    Door onze jarenlange ervaring kunnen wij deze werkzaamheden op een efficiënte en professionele manier voor u verzorgen op ieder moment dat u dit wenst, continuïteit is gewaarborgd ook bij ziekte en vakanties.

    We kunnen (interim) fungeren als afsprakenbureau, projectsecretariaat of als vervanging van uw secretaresse. We faciliteren in agendabeheer, het versturen van informatie aan uw klanten, het organiseren van trainingen en evenementen, het uittypen van teksten, het beantwoorden van uw e-mail en het notuleren van vergaderingen.

    Ook schieten wij te hulp voor opdrachten van kortere duur, zoals invallen bij ziekte of zwangerschapsverlof, of ondersteuning van grote projecten tijdens drukkere tijden.

  • Wat kost het

    U bent acht uur per dag verzekerd van onze service, ook al maakt u er maandelijks maar een half uur gebruik van.

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden en de kosten?

    Bel ons: 085 06 63 001
    Mai onsl: info@desecretariaatsmanager.nl

Bel me terug

Naam*

Telefoonnummer*

Bedrijfsnaam*

Close
  • Waarin faciliteert ons secretariaatbureau?

U geeft ons online toegang tot uw agenda, zodat wij afspraken kunnen inplannen. Nieuwe afspraken bevestigen we meteen via e-mail. Of we zetten de afspraak in de agenda waar we via internet over beschikken. Zo bent u altijd op de hoogte.

Wij plannen  afspraken voor uw klanten in. Uw assistentes worden niet meer gestoord door de telefoon en zijn beschikbaar voor andere werkzaamheden.

Het versturen van informatie of producten aan klanten vraagt veel tijd. Wij kunnen dat prima voor u verzorgen.

Teksten of geluidsopnamen verwerken wij in correct Nederlands. De typiste levert het typewerk aan zoals u dat wenst.

Indien u een webshop heeft kunnen wij u faciliteren in de volgende zaken:

  • Telefonische helpdesk
  • Het gehele logistieke traject van de webshop van het invoeren van de orders tot het versturen van uw pakketten, alles bij ons op locatie.

Het snel en accuraat over en weer mailen tussen uw zaak en klant is belangrijk! Instrueer ons over het beantwoorden van uw e-mails en wij verzorgen een correcte reactie naar uw klant.

Het notuleren van vergaderingen van een kleine of grotere groep kunt u gerust aan ons overlaten. Onze notuliste maakt een verslag en/of een actielijst zoals u dat wenst.

U kunt ons eenmalig inhuren voor een vergadering, omdat uw secretaresse ziek is of op vakantie.

Ook kunt u gebruik van ons maken als het gaat om vergaderingen die in een bepaalde frequentie terugkomen. In principe krijgt u een vaste notuliste, maar mocht zij door vakantie of ziekte niet beschikbaar zijn dan bent u altijd verzekerd van een vervanger.

Wij kunnen uw (tijdelijke) projecten secretarieel ondersteunen, bijvoorbeeld door het:

  • voorbereiden van vergaderingen.
  • maken van een actielijst of verslag.
  • bewaken van acties uit de vergaderingen.
  • ondersteunen van de deelnemers aan het project.
  • time management

Is uw (directie)secretaresse of office-assistent op vakantie, ziek of druk bezet? Bel ons en wij zorgen voor vervanging of een extra paar handen.