• Onze secretariaatsservice, uw (interim) secretaresse

    Bij ons bent u acht uur per dag verzekerd van secretariaatsservice– secretariële ondersteuning, ook al maakt u er maandelijks maar een half uur gebruik van. Zo hoeft u geen dure secretaresse in dienst te nemen en geen werkplek in te richten met alle benodigde apparatuur.

    We kunnen (interim) fungeren als afsprakenbureau, projectsecretariaat of als vervanging van uw secretaresse. We faciliteren in agendabeheer, het versturen van informatie aan uw klanten, het uittypen van teksten, het beantwoorden van uw e-mail, het notuleren van vergaderingen, en het bijhouden van uw website of webshop.

    Ook schieten wij te hulp voor opdrachten van kortere duur, zoals invallen bij ziekte of zwangerschapsverlof, of ondersteuning van grote projecten tijdens drukkere tijden.

    Wij zijn op werkdagen aanwezig van 8.30 tot 17.00 uur.

  • Wat kost het

    U bent acht uur per dag verzekerd van onze service, ook al maakt u er maandelijks maar een half uur gebruik van.

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden en de kosten?

    Tel: 0521 – 577585
    Mail: info@desecretariaatsmanager.nl

Bel me terug

Naam*

Telefoonnummer*

Bedrijfsnaam*

Close
  • Waarin faciliteert ons secretariaatbureau?

U geeft ons online toegang tot uw agenda, zodat wij afspraken kunnen inplannen. Nieuwe afspraken bevestigen we meteen via e-mail. Of we zetten de afspraak in de agenda waar we via internet over beschikken. Zo bent u altijd op de hoogte.

Wij plannen  afspraken voor uw klanten in. Uw assistentes worden niet meer gestoord door de telefoon en zijn beschikbaar voor andere werkzaamheden.

Het versturen van informatie of producten aan klanten vraagt veel tijd. Wij kunnen dat prima voor u verzorgen.

Teksten of geluidsopnamen verwerken wij in correct Nederlands. De typiste levert het typewerk aan zoals u dat wenst.

Het snel en accuraat over en weer mailen tussen uw zaak en klant is belangrijk! Instrueer ons over het beantwoorden van uw e-mails en wij verzorgen een correcte reactie naar uw klant.

Het notuleren van vergaderingen van een kleine of grotere groep kunt u gerust aan ons overlaten. Onze notuliste maakt een verslag en/of een actielijst zoals u dat wenst.

U kunt ons eenmalig inhuren voor een vergadering, omdat uw secretaresse ziek is of op vakantie.

Ook kunt u gebruik van ons maken als het gaat om vergaderingen die in een bepaalde frequentie terugkomen. In principe krijgt u een vaste notuliste, maar mocht zij door vakantie of ziekte niet beschikbaar zijn dan bent u altijd verzekerd van een vervanger.

Wij kunnen uw (tijdelijke) projecten secretarieel ondersteunen, bijvoorbeeld door het:

  • voorbereiden van vergaderingen.
  • maken van een actielijst of verslag.
  • bewaken van acties uit de vergaderingen.
  • ondersteunen van de deelnemers aan het project.
  • time management

Indien u een webshop heeft kunnen wij u faciliteren in de volgende zaken:

  • Telefonische helpdesk
  • Het gehele logistieke traject van de webshop van het invoeren van de orders tot het versturen van uw pakketten, alles bij ons op locatie.

Is uw (directie)secretaresse of office-assistent op vakantie, ziek of druk bezet? Bel ons en wij zorgen voor vervanging of een extra paar handen.

Naast de secretariële ondersteuning bieden wij ook notuleerservice en telefoonservice aan– u kunt de telefoon door ons laten opnemen. Uw telefoon doorschakelen is zo gedaan, en het voordeel om dit bij ons neer te leggen is dat wij nog meer in contact komen met uw klanten. Hierdoor kunnen wij u optimaal ondersteunen.

Uiteraard is het ook mogelijk om alleen uw telefoon bij ons op te laten nemen en geen gebruik te maken van een notulist of secretaresse.