U bent gestart met een webshop, maar door de tijd waarin we leven krijgt u het heel snel te druk. Klanten bellen voor informatie over de order en/of hebben klachten, of ze vragen naar een antwoord op de e-mail die is verstuurd. Ieder telefoontje kost tijd en zorgt ervoor dat u uw werkzaamheden niet kunt uitvoeren.
Desecretariaatsmanager.nl kan u hier heel goed ondersteuning in bieden. Alleen al door het overnemen van de telefoon en het beantwoorden van vragen, zoals ‘Wanneer komt mijn pakketje? en 'Wanneer is een bepaald artikel weer op voorraad?’, kunnen wij als we toegang krijgen tot uw systeem op een professionele adequate manier voor u afwikkelen. Wij kunnen voor u een sparringpartner zijn in dit traject en kunnen op maat ingezet worden, helemaal afhankelijk van op welke wijze u wilt worden ontzorgd.
Wij kunnen de verbinding met u maken, omdat we betrokken zijn. Doordat we niet met studenten werken maar alleen met vaste medewerkers raken we snel goed ingewerkt in uw manier van werken
Waarin kunnen we u faciliteren?
Kortom: we zijn een flexibele, betrouwbare partner in het hele klantproces.
Geïnteresseerd in onze onderscheidende aanpak?