U heeft een goedlopende webshop en u heeft het hartstikke druk! Klanten bellen voor informatie over een order, ze hebben vragen over een product, hebben een klacht. Ze mailen en bellen. Ze verwachten een hoge mate van service en beschikbaarheid. Door middel van een goede klantenservice kunt u uw onderscheiden van uw concurrentie.
Desecretariaatsmanager.nl kan u hier heel goed ondersteuning in bieden. Alleen al door het overnemen van de telefoon en het beantwoorden van vragen, zoals ‘Wanneer komt mijn pakketje?' of 'Wanneer is een bepaald artikel weer op voorraad?’, kunnen wij u ontzorgen. Wij kunnen voor u een sparringpartner zijn in dit traject en kunnen op maat ingezet worden, helemaal afhankelijk van op welke wijze u wilt worden ontzorgd.
Waarom u voor ons kiest?
Wij maken verbinding. We zijn betrokken en het doet wat met ons als het bij u niet lekker loopt. Doordat we niet met studenten werken, maar alleen met vaste medewerkers raken we snel goed ingewerkt in uw manier van werken.
Kortom: we zijn een flexibele, betrouwbare partner in het hele klant proces.
Geïnteresseerd in onze onderscheidende aanpak?